• Gratis Verzending Binnen Nederland & Sample Bij elke Bestelling
  • Gratis Verzending Naar Belgie vanaf 50,- Euro
  • Gratis Shaker Bij Bestellingen Boven 50,-
  • Op Werkdagen Voor 18:00 Besteld Is Zelfde Dag Verzonden
  • In Amersfoort & Omgeving Zelfde Dag Bezorgd

Hoe en wanneer kun je ons het beste bereiken?

De beste manier om ons klantenservice team te bereiken, is per e-mail op info@rechargenutrition.nl. We reageren meestal binnen 24 uur en streven ernaar om zo spoedig mogelijk een oplossing voor je probleem aan te bieden. Vergeet niet om je ordernummer als referentie in de mail op te nemen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Helaas is een telefonische bestelling niet mogelijk en vragen we je om onze beknopte online webshop te gebruiken. Als je echter technische problemen ondervindt of nog vragen hebt, helpen we je uiteraard graag. Een korte mail naar info@rechargenutrition.nl is dan voldoende.

Ik kan een specifiek product niet vinden - wat kan ik doen?

Kun je jouw favoriete product niet vinden in onze zoekbalk? Stuur een korte mail naar info@rechargenutrition.nl. Als we een product nog niet in ons assortiment hebben horen wij dat graag van je zodat we deze misschien kunnen toevoegen.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

We bieden de mogelijkheid om via IDEAL te betalen door geld van te voren over te maken via de bank. 

en achteraf via Klarna. Volg de link hieronder voor de privacy voorwaarden. 

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/nl_nl/privacy

 

Welke betaalmethode is de beste?

Elke klant wil begrijpelijkerwijs zijn goederen zo snel mogelijk hebben. Dat is de reden waarom de meeste mensen betalen met Ideal. We kunnen dan snel je betaling controleren en je producten onmiddellijk verzenden.

 

Verzending

Met welk bedrijf wordt het pakket verzonden?

We sturen al onze pakketten met diverse pakket bezorgers. Elk pakket kan nauwkeurig worden gevolgd met een trackingcode om te controleren waar uw goederen zich bevinden.

Kan ik het pakket naar een pakstation of naar een postbus sturen?

Helaas nee, op dit moment kun je niet op pakstations laten bezorgen. Deze optie zal echter in toekomst worden opgenomen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Yes! Zodra we het pakket aan de bezorger hebben overgedragen, ontvang je van ons een e-mail. In deze e-mail vind je een trackingcode waarmee je jouw pakket live kunt volgen. Je weet dus altijd precies waar je pakket zich op dit moment bevindt.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen - wat kan ik doen?

In je verzendbevestiging vind je een trackingcode waarmee je precies kunt zien waar jouw zending zich bevindt. Toch kan er soms iets mis gaan met een programma (bijvoorbeeld een nummerfout in het adres). In dit geval vragen we je om contact met ons op te nemen - bij voorkeur snel en in korte zinnen naar info@rechargenutrition.nl.

Mijn pakket is tijdens het transport beschadigd. Wat kan ik doen?

Controleer eerst of de goederen onbeschadigd zijn. Als de goederen beschadigd zijn, is dat natuurlijk heel vervelend. Neem vervolgens 1-2 foto's van de producten en stuur ons een e-mail zodat we contact kunnen opnemen met ons magazijn en het postkantoor. Daarnaast hebben we het factuurnummer nodig (bij het pakket gevoegd). We zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.

Ik wil het pakket retourneren - hoe werkt dit?

Check hiervoor onze Retourneren Pagina. Hierin staat alles uitgelegd.